Avoin työpaikka: Hankintapäällikkö / Viennin tuki

Sinituote Oy – pohjoismaiden johtava yritys alallaan. Laadukkaat ja innovatiiviset tuotteemme helpottavat arkeasi siivouksessa, vaatehuollossa sekä auton ja veneen puhdistuksessa. Tunnetut ja arvostetut brändimme SINI, KUNGS, ja RÖRETS ovat kaikki markkinajohtajia omissa tuoteryhmissään. Valmistamme tuotteitamme pääosin omissa tehtaissamme Suomessa ja Puolassa. Vuonna 2015 liikevaihtomme ylitti 50m€ ja henkilöstön määrä on 250. Sinituote Oy on suomalainen perheyritys.

Etsimme Kokemäelle vienti- ja hankintatiimiimme määräaikaiseen työsuhteeseen Sinua

Hankintapäällikkö/Viennin tuki

Hoidat itse osto- ja vientimyyntitoimintojamme ja helpotat asiakastoimitusten logistista sujuvuutta. Monipuolinen työsi antaa sinulle mahdollisuuden toimia läheisesti ja laaja-alaisesti sekä oman yrityksemme että ulkoisten palvelutuottajiemme ja asiakkaidemme kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat mm.

• Materiaalihankinnat ja toimittajavaihtoehtojen kartoitus ja kilpailutus kotimaassa ja ulkomailla sekä ostohintojen optimointi ja seuranta

• Vuosisopimusneuvottelut, toimittajatapaamiset ja hinnoittelu

• Vientilogistiikan hoitaminen yhteistyössä Saksassa sijaitsevan logistiikkakumppanimme ja vientiorganisaatiomme kanssa

• Toimitusvalvonta sekä toimivien kuljetus- ja huolintajärjestelyiden rakentaminen sekä palveluiden kilpailuttaminen

• Muut asiakaspalvelutehtävät ja tiimin tukeminen

Odotamme sinulta hankinta- ja vientikokemusta teollisuudesta. Olet tarkka ja peräänantamaton työssäsi ja tottunut ottamaan vastuuta töistäsi. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn, mutta samalla ymmärrät myös tiimityön voiman. Oletamme sinun matkustavan työssäsi jonkin verran ja yhteydenpito sidosryhmien kanssa edellyttää sinulta taitoa kommunikoida saksan ja englannin kielellä. Ruotsin kielen taito on plussaa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa 17.8. tai 18.8. klo 9.00-15.00 välillä varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213.

Odotamme hakemustasi ja CV:täsi palkkatoiveineen 29.8.2016 mennessä. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen aino.maatta@sinituote.fi tai Sinituote Oy, Erkylän Kartano 50, 05820 Hyvinkää.

Katso lisää www.sinituote.fi, www.kungs.fi  ja www.rorets.se